------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Puzzle ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Puzzle IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ juksekode øke penger ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Color Puzzle 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Jeg elsker å spille dette spillet. Jeg kunne brukt hele dagen på å spille dette spillet, men det gjør jeg ikke.
Den utrolige er veldig god app og penger enkle mynter
Det er en stor kjedsomhet.
8-25-21 Og det er fortsatt veldig vanedannende og jeg elsker det!!! Det er veldig avhengighetsskapende!!!!!!! Men den trenger mer........ Mer av alt. 12-26-20 Og hvorfor kan jeg ikke ha noe å holde styr på mine høye poeng og hvordan jeg gjorde versene kampen før eller hva som helst, jeg vet bare hva min høyeste poengsum er og ingenting annet
Flott spill...til mange legger, men alt i alt flott spill!!!
Jeg liker dette mer utfordring enn du tror. det er morsomt og holder deg skarp til å tenke
Color Puzzle Головоломки ghdfFiks denne appor tale det ned
Det er en ekte hjernetrim. 🧠
Dette puslespillet er flott.
Det eneste problemet er at når jeg åpner spillet, er det ikke mulig å avslutte uten å forlate vertstjenesten.
Jeg har allerede utbetalt og fikk det innen noen få timer
det er gøy jeg liker det, det får deg til å tenke, men jeg skulle ønske du endret fargen for å gjøre det lysere
Greit
Jeg liker spillet fordi det hjelper meg med mine visuelle-rom-optiske problemer. Jeg ville vurdert det til 5 stjerner hvis det ikke var for alle annonsene.
Elsker dette spillet 💕! Så avslappende spesielt når det blinker... 😆
Moro å fordrive tiden.
jeg liker spillet mye. veldig vanedannende.
De to første kampene 66 og dårlige 66.
Det er så fantastisk å spille. Et nytt spill får meg til å føle meg så avslappet. Jeg anbefaler det. For andre. jeg ❤❤❤❤❤👍👍uo. Bonnie Christoff Va.Beach.
til mange legger
Color Puzzle Atjautības spēles hdendenne er så morsom og vanedannende.
Det er veldig gøy og jeg liker det veldig godt
Jeg begynte å spille zen, men så fant jeg denne. Jeg er avhengig av den. Du må koble til 4 av samme fargeblokker for å få den fargen til å forsvinne.
Flott måte å få hjernen til å fungere mens tiden passerer.
Elsker spillet hans!!
Jeg liker dette spillet, det blir utfordrende raskt.
Jeg elsket det først!! Men nå har de endret annonsene og det er superirriterende å vente på at X-en dukker opp for å bli kvitt annonsen. Pluss at de gjorde skjermen mindre.
Morsomt spill når dagen er kjedelig.
Elsker dette spillet. Veldig avslappende...
Dette puslespillet er avslappende
Slapper av
god strategi
Spillet er bra, bare for mange annonser
spillet VIL IKKE ÅPNE
Jeg lever dette spillet. Jo mer jeg spiller, jo mer penger tjener jeg!!! SÅ BRA!!!
Hotel Tycoon Empire - Idle Manager Simulator Games Simulyatorlar kdfnEt spill er utfordrende nok og morsomt. Hver gang du fullfører ett puslespill dukker det opp flere annonser, du ender opp med å bruke mer tid på å se.annonser bare dem som spiller spillet. Da er det ingen mynter bygget opp på å spille lønnsspill. Du har visstnok registrert deg gjennom. Også, jeg er av henne dukket opp at du kan bli kvitt annonsene. For en liten avgift. Likevel forsvant de fortsatt ikke.
Flott
Liker egentlig ikke dette spillet, det er det samme som mengde der ute og på en veldig liten grill, kanskje gjør boksen for å fylle større og blokker belastninger mindre så du får et godt spill ut av det et lengre spill bare en tanke pluss at fargene er så kjedelig som gjør det morsomt kanskje da vil flere barn bli fascinert av å leke x
Jeg ville ha gitt den siste stjernen, men for en liten sak. Spilleren skal kunne rotere brikken slik at du får plass til den på de resterende stedene. Bortsett fra det er dette et flott spill for å slappe av og slappe av på slutten av dagen.
Enkelt, men utfordrende spill.
Fantastisk morsomt spill
Jeg liker dette spillet veldig godt, det er veldig søtt og vanedannende
Jeg liker virkelig dette spillet. Det er enkelt, fargerikt og beroligende, jeg spiller det når jeg slapper av før jeg sover. Den har også færre annonser enn alle de andre spillene jeg spiller.
Høy 764, klarer ikke å få høyere poengsum. Spillet er kjempebra og utfordrende.
Fungerer ikke
Morsomt og avslappende
det er avhengighetsskapende og beroligende. jeg elsker det
morsomt og avhengighetsskapende
Utrolig ... veldig mye avhengighet